Szkoła życia to szkoła niezależna. Uczymy się poznawać siebie i uczymy samorozwoju. Pokazywane są najważniejsze wartości człowieka. Prowadzone są również zajęcia z historii naszych przodków i wiele innych. Szkoła podzielona jest na klasy. Zajęcia w większości odbywać się będą na świeżym powietrzu. Obcowanie z naturą szczególnie sprzyja rozwojowi młodych ludzi, stwarza też doskonałą przestrzeń do uczenia się. Warsztaty wspomogą klasę w integracji i zapewnią jej dobry start w nowy rok szkolny. Mogą także pomóc w rozwiązaniu bieżących konfliktów i wzmocnić dobre relacje między uczniami i uczennicami, utrwalić postawę tolerancji i akceptacji różnorodności. Będą także dobrą okazją do świetnej zabawy, w zdrowych i bezpiecznych warunkach.
1 klasa
- uczucie duszy, budujemy zrozumienie w dziecku kim się jest,
- kontakt z żywiołami (ogień, woda, powietrze, ziemia, eter),
- geografia odtwórcza, czyli jakie mamy zasoby, prawdziwe nazwy i potencjał,
- warsztaty mające na celu wykształcenie szacunku wobec przyrody, edukację przyrodniczą opartą na wielozmysłowym doświadczeniu, rozbudzanie wrodzonej ciekawości młodego człowieka oraz wzmocnienie relacji w grupie,
- turystyka życia umiejętności artystyczne, rzemieślnicze i inne permakultura dla dzieci i młodzieży (w naturze spotkania z dziadkami)
- zmysły w lesie – zajęcia poświęcone poznawaniu przyrody poprzez wszystkie zmysły (dedykowane w szczególności młodszym dzieciom,
- sekretne życie drzew – warsztat dedykowany różnym gatunkom drzew, ich budowie, roli i zachowaniu;
- warsztat uważnej obserwacji rożnych zwierząt żyjących w lesie,
- zajęcia poświęcone poznawaniu różnych roślin leśnych oraz ich kulinarnego zastosowania.
2 klasa
- odkrywanie talentów
- zadania integracyjne: praca zespołowa, komunikacja w grupie, budowanie wzajemnego szacunku i zaufania;
- różnorodność kulturowa w klasie;
- techniki rozwoju percepcji (wielowymiarowość) intuicja i jej rozwijanie
- techniki twórczego myślenia w czuciowiedzy
- techniki pamięciowe w czuciowiedzy czytanie wielowątkowe,
- sylabizowanie język polaszy – czyli język polski bez hipnotyzujących nakładek przedrostkowych, gramatycznych i dualizmów oraz przeinaczeń
- wybór ścieżki rozwoju z duszy / serca (a dusza łączy się z eterem, żywiołami),
3 klasa
- doskonalimy umiejętności w różnych kierunkach, dziecko samo wybiera na co chciałoby iść,
- sposoby dekodowania zakodowanej przestrzeni – eliminacja anomalii wyobraźni i hologramicznych manipulacji
- umiejętność telepatii
- historia przodków i świata – prawdziwa wartości człowieka żywego (intermentoring międzypokoleniowy)
- (najpierw prowadzimy warsztaty z wartości, historii, prawdziwych mądrości ludzkiej ludzi starszych, którzy później pracują z dziećmi)
- praca indywidualna – odkrywanie swoich mocnych stron, wzmacnianie poczucia własnej wartości;
- komplementarność ciała, duszy i ducha oraz woli, rozumu, uczuć i zmysłów
4 klasa
- warsztaty wzmacniające poczucie własnej wartości i budujące umiejętność w stawianiu granic innym osobom,
- warsztaty uczące stawianie i respektowanie granic w kontaktach z innymi,
- poznawanie swoich mocnych stron i nauka korzystania z nich,
- nauka wzbogacania życia wdzięcznością i wybaczaniem,
- medytacja
- nauka zarządzania swoimi myślami, uczuciami i przełamywanie ograniczające przekonania